سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جوانمردى آبروها را پاسبان است و بردبارى بى خرد را بند دهان و گذشت پیروزى را زکات است و فراموش کردن آن که خیانت کرده براى تو مکافات ، و رأى زدن دیده راه یافتن است ، و آن که تنها با رأى خود ساخت خود را به مخاطره انداخت ، و شکیبایى دور کننده سختیهاى روزگار است و ناشکیبایى زمان را بر فرسودن آدمى یار ، و گرامیترین بى‏نیازى وانهادن آرزوهاست و بسا خرد که اسیر فرمان هواست ، و تجربت اندوختن ، از توفیق بود و دوستى ورزیدن پیوند با مردم را فراهم آرد ، و هرگز امین مشمار آن را که به ستوه بود و تاب نیارد . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

بعضی از مشخصه ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف گردیدند به انتخاب واحد خود حتما مراجعه کنید. بعضی مشخصه ها نیز اضافه شدند.

حذف و اضافه در گروه برای هر کسی انجام نمی شود تنها یک درس و آن هم ابتدا برای ترم آخری ها و در نهایت برای دیگران و آن هم فقط در صورتی که گروه های ارائه شده یک درس همه باهم پر شده باشد.

ترم آخری هایی که می خواهند بیش از دو درس عمومی بگیرند یا بیش از 20 واحد بگیرند شماره دانشجویی را ایمیل کنند به همراه شرح درخواست

به طور کلی برای درخواست های حذف و اضافه نیازی به حضور در گروه نیست و ایمیل به همراه شماره دانشجویی و مشخصه های درخواستی کافی است.

درخواست های ایمیلی در اولویت می باشند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/30:: 11:47 عصر     |     () نظر